27 abril 2011

Montserrat

Hi ha muntanya més lluïda?
Hi ha muntanya més sagrada?
No hi muntanyes d’aquestes
Ni de tanta nomenada.

La nostra muntanya serrada
La que mira  els quatre vents
No tan sols es venerada
Representa els sentiments

Els del nostre gran país
Els de la gent d’aquest poble
Els de la Historia i arrels
Els de la terra més noble.

Sempre hi he viscut ben proper
I no importa d’on et miri
Jo et veig sempre enlairada
Tocant el Cel els teus dits.

L’hi has dat nom a moltes dones
Que se senten part de tu
L’hi has dat nom a l’estimada
Que te el meu cor i l’acull

I avui que es el teu Dia
Mare de Deu Moreneta
Miri on miri veig llum clara
I et venero de debò.

Montserrat, dona estimada
Que tens guardat el meu cor
Rep els meus versos, aimada,
Que son fruit del meu amor.

No hay comentarios: